Hodnocení obchodu
Problém s doručením, DPD signalizovalo 2x doručení - nakonec jsem vyzvedl osobně ve výdejním místě
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Vaši objednávku jsme v pořádku přijali dne 19.12. a následující den jsme ji odeslali prostřednictvím dopravce DPD. Poté byla zásilka zadržena na ostravském doručovacím depu do 22.12 a dne 23.12. se zásilku nepodařilo doručit a byla zaslána na výdejní místo. Pro přesnější informace o zásilce je vždy nutné kontaktovat příslušné depo, nebo přímo dopravce. Velmi nás však mrzí, že došlo ke komplikacím s doručením a věříme, že s produktem budete i tak spokojen. Děkujeme za pochopení.
Tým MAXIVA
MČ
Markéta Černá
Ano
Komunikace s obchodem skvělá!
Ceny i doprava také.
S nábytkem jsme naprosto spokojeni.
Neváháme objednat další.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši pochvalnou recenzi. Máme radost z Vaší spokojenosti a budeme se i nadále snažit o co nejlepší kvalitu našich služeb. Těšíme se na Vaše další objednávky.
Tým MAXIVA
L
Lada
Úžasná organizace práce, velmi šikovný a prima personál.
PK
Petr Krampol
IM
Iveta Mottlová
Objednávku jsem rušila z důvodu,že mi až tak nevyhovovala velikost konferenčního stolkua doba dodaní.Vyhovující stolek jsem objevila v obchodě,tak jsem si ho hned koupila.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Doba dodání byla delší kvůli celofiremní dovolené přes vánoční svátky, o které jsme zákazníky informovali na našem e-shopu i v e-mailech. Vaši objednávku jsme v pořádku stornovali. Děkujeme za pochopení.
Tým MAXIVA
JR
Jitka Rýdlová
MŠ
Martina Švejdová
JD
Jiřina Dolejší
MC
Miroslava CHmelařová
LK
Lenka Kordovská
MK
Miroslava Kolarovská
AS
Adéla Stodůlková
Rychlost dodani, dobra cena za poskytnute zbozi, nemam co vytknout.
IN
Ivana Nouzakova
Obchod doručil zboží,ale před doručením by stálo za to zkontrolovat stav výrobku.Knihovna měla prohle dvě desky jako kdyby byli ve vlhku.Totálne křivou horní lištu.No za ty peníze,to určitě nemělo takovou hodnotu.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Na Vaši objednávku neevidujeme žádnou reklamaci. Pokud Vám zboží přislo poškozeno, kontaktujte nás prosím na zákaznické lince 800 245 245 nebo e-mailové adrese eshop@maxiva.cz, kde Vám kolegyně poradí, jak postupovat (https://eshop.maxiva.cz/odstoupeni-od-smlouvy-a-reklamace/). Děkujeme za pochopení.
Tým MAXIVA
MB
Marta Borská
Velmi chválím,rychlost,ochota a perfektní jednání ze strany obchodu. Určitě doporučuji ⭐⭐⭐⭐⭐
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši pochvalnou recenzi. Máme radost z Vaší spokojenosti a budeme se i nadále snažit o co nejlepší kvalitu našich služeb. Těšíme se na Vaše další objednávky.
Tým MAXIVA
JK
Jana Křepelková
KH
Kamila Horecká