Dne 4. 7. – 6. 7. bude z důvodu celozávodní dovolené omezena zákaznická podpora, a také bude uzavřena naše prodejna. O své nákupy z pohodlí domova však nepřijdete. Veškeré dotazy nám prosím pište na e-mailovou adresu eshop@maxiva.cz. Hned, jak to bude možné, se jim budeme věnovat. Děkujeme za pochopení.

Odstoupení od kupní smlouvy a reklamace

Potřebujete vrátit zboží nebo vyřešit reklamaci? Žádný strach, vyberte níže požadovaný případ a vyplňte příslušný formulář, který Vás provede celou evidencí.

Maxiva_TIPmenší Urychlete vaši reklamaci nebo odstoupení od smlouvy vyplněním formuláře.

Odstoupení od kupní smlouvy

Zjistíte-li po převzetí zboží, že toto zboží vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte ze zákona právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy. Abychom vám dali dostatečný čas na rozmyšlenou, prodloužili jsme tuto lhůtu na 30 dnů.

Vracené zboží musí být kompletní, nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné, s příslušenstvím a návody, v původním stavu (tzn. neslepené, bez připevněných úchytek, bez děr pro uchycení ke zdi apod.) a je-li to možné, v původním obalu. V opačném případě jsme oprávněni náš nárok na takto vzniklou škodu jednostranně započíst při vracení kupní ceny.

Náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu nese kupující.

Od kupní smlouvy není možné odstoupit mj. v případě dodání zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu.

Reklamace

Pokud v průběhu používání výrobku (nejdéle však do 24 měsíců od dodání) zjistíte jeho vadu, vyplňte prosím příslušný formulář. Důležitý je především co nejpodrobnější popis závady (o jakou závadu se jedná, na kterém místě na zboží vznikla, jak se projevuje apod.).

Více informací naleznete v obchodních podmínkách.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení